Etiketter

advent (39) baby (245) boks (191) bordkort (79) bryllup (158) bursdag (661) dåp (144) farsdag (25) flaske (309) freebie (2) gaveposer (249) give away (7) innpakning (44) invitasjon (8) jul (871) julekule (250) kalender (46) kondolanse (60) konfirmasjon (665) kopp (346) Kort (1773) kreative tips (98) krus (337) lys (81) Marianne Design (545) morsdag (24) motiver for salg (56) navnefest (1) oppbevaring (10) oppskrifter (17) Papirdesign (794) Personlig gave (774) påske (39) Scrapbooking LO (42) Scrappelyst (1009) sjokolade (119) smågaver (1462) stemplene mine (50) tag (192) takkekort (3) tutorial (111)

onsdag 7. mars 2018

PARTYSTEMNING MED STUDIO LIGHT OG CREATIVE EXPRESSIONS


Kan også sees hos Global Hobby og Kunst. Produktliste finner du også der.


Studiolight har kommet med nye Basics-dies i flotte størrelser til å bruke som baser for kort. Slik som for eksempel denne jeg har brukt her, Nr.83. Denne herlige diesen falt jeg for med en gang jeg så den, og jeg har ikke sett noen lignende fra andre produsenter. Gleder meg til å leke videre med den.

Jeg brettet en hvit kartong i to, og stanset ut hovedformen på kortet ved å legge kartongen slik at brettekanten ligger innenfor den ene kuttekanten på die’ens langside. På denne måten kuttes det ikke her, og jeg får et dobbelt kort.


Jeg har dekorert kortet som en salutt til en 18års jubilant, med høy partyfaktor.

Jeg ønsket en følelse av sukkerkant på drinkglasset , og stanset ut den innerste delen i vellum og la på litt Metallic Gilding Polish.


Detaljer som sugerør, konfetti og tekst er stanset ut i sølvfarget papp fra Marianne Design. Denne er lekker å stanse ut i og passe tykk til å få veldig fint tørrembosset resultat.



Innsiden er pyntet i samme fargetoner som resten av kortet.


Oppmuntrende og inspirerende ord er stanset ut med dies fra Sizzix:


«Rivekanten» på hovedformen inspirerte meg til å lage gavekort-del på kortet.

Teksten Gavekort er printet fra PCen, og her kan jeg fylle inn en håndskrevet tekst hvor jeg for eksempel gir jubilanten en helaften.


Også baksiden på dette kortet fortjente litt mønsterark:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...